Optionbit review 8




OptionBit İnceleme OptionBit İkili Broker İnceleme Resmi Web Sitesi: OptionBit Genel Müdürlük: Nicosia, Kıbrıs Telefon numarası: diğer alanlar için 415-373-1665 (ABD) Bize sayfasına göz atın E-posta Adresi: suppo & # X72; & # X74; & # x40; & # x6f; ption & # X62; & # x69; & # X74; & # x2e; com ABD Traders İzin İşlem Platformu Kullanılmış: OptionBit Platformu Scam OptionBit mı? Olmasa da bize bu OptionBit bir aldatmaca olduğunu söylemek için. Biz orada kandırdı olmamıştır. Ancak, araştırmaya göre, ticari toplulukların diğer saygın üyeleri bol biz orada rahat ticaret hissetmedim yeterli şikayetleri vardı. Biz t ikili opsiyon kara listeye eklenecek yeterlidir orada rahat ticaret, hissetmiyorum Eğer (neden buraya bakın). Ticarette Mevcut Varlıklar NGUYEN diyor ki: Ben Optionbit kurbanı değilim. Herkes paramı geri almak için bana yardımcı olabilir? Ben 500AUD finanse edilen ve 150% bonus (ikramiye ödenmedi değildir) iddia var. 2 hafta çok başarı ticaret sonra benim hesap bakiyesi 6990 AUD oldu ve ticareti var ciro fonu çekilmesi için gereksinimi yerine getirmiştir. Ben 6950 AUD için çekme isteği gönderdiniz, ama benim Netteler sadece hesabınıza onlar benim ticaret hesabını kapatmaya karar ve 3048,6 AUD transfer. Onlar küfürlü ticaret kalıplarını kullandık söyledi, bu yüzden hesabımdan yaklaşık 4000 AUD aldı. Ben küfürlü ticaret desenleri kullanılan hiç (robotlar her türlü kullanmak asla, ticaret sistemleri) olarak onlar söyledi. Onlara bana küfürlü ticaret kalıplarını kullanarak kanıtı vermek için e-posta gönderdi, ama onlar bana cevap asla. Bana onlardan paramı geri almak için yardım edin